05-02-2009, 01:14 PM
mindlight Wrote:Wel lullig trouwens Buurs, Kuiper zit het hier wel steeds voor je op te nemen.
Maar ik hoop dat je alsnog komt Kuiper, met Musse. Maken we er een mooie dag van.
Kuiper gebruikt me natuurlijk gewoon als BOB :wink:
Hier heb ik geen problemen mee, maar als ik betere spelers kan zien, dan doe ik dat.
Maar ik vind het zelf ook wel lullig, aangezien ik Kuiper beloofd heb dat hij kan drinken...
Dus ik ga met je mee, Kuip :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.