05-02-2009, 01:25 PM
Quote:Over dat er maar 4 man waren en volgende keer bij minder als 6 telt ie niet mee? Tsja... Treesong heeft HEEEEL duidelijk aangegeven bij bekendmaking van de puntentelling dat dit ging gebeuren maar Gitter wilde het persé zo laten. Ik heb me er verder niet mee bemoeid omdat het me worst zal wezen maar als je nu ineens gaat zeggen dat het toernooi niet meetelt als er minder als 6 man aan meedoen krijg je dus toch dat het dalijk niet meer mogelijk is om iemand in te halen (omdat er maar 5 man zijn bv omdat de rest al mijlenver achterstaat en niet meer meedoet). Ik vond het best leuk gister ook al was je maar met 4, alleen door NEC had ik er gewoon ff geen zin in. Ik zou het gewoon altijd mee laten tellen.:roll: das een mooi potje mosterd na de maaltijd Harry, bedankt daarvoor... Volgens mij is de puntentelling wel degelijk aangepast en had het verschil met de ptunentelling met treesong en zoals ie nu is, misschien enkele punten gescheelt. Beetje jammer als ik slechts met een suggestie kom daar zo op te reageren terwijl je vooraf zoals je zelf al aangeeft je er niet mee bemoeit. En dan klopt je commentaar ook nog niet eens, want i kheb het dus niet zo gelaten zoals t was. Daarnaast zeg ik ook niet dat t toernooi niet meetelt, ik stel slechts iets voor, en wil graag horen hoe anderen hierover denken.
The great old Ludwig von...