05-02-2009, 03:57 PM
Treesong Wrote:Gister naar Gomorra geweest... Niet slecht, maar ik ben er nog niet helemaal uitDie heb ik laatst ook gezien, vond hem tegenvallen want had er veel van verwacht. Dat geld tellen is dan wel weer grappig.![]()
Na 2 en een half uur geleerd dat Italië door en door corrupt is en dat de mafia overal een vinger in de polenta heeft. Tja, niks nieuws onder de zon. We volgen 5 verhaallijnen die vrijwel volledig los van elkaar staan, wat de zaak een beetje rommelig maakt. Da's natuurlijk altijd het probleem met mozaiekfilms, de ene verhaallijn is boeiender dan de ander... geen filmmuziek, af en toe wat Italo-disco... grauw, grimmig, bijna documentaire-achtig gefilmd. Sommige mensen die ik sprak liepen compleet murw geslagen de bioscoop uit, maar wie -pak em beet - City of God heeft gezien, weet dat het erger kan. En beter.
Dit is wel de film waarin het meeste contant geld geteld wordt in de geschiedenis van de moderne cinema. Voor wie em nog gaat zien: let even op dat het geld steeds smoezeliger eruit gaat zien naarmate de film vordert
Slumdog Millionaire daarentegen =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello