08-02-2009, 12:31 PM
mindlight Wrote:Ik ben het hier ook wel gedeeltelijk mee eens. Al kan ik nu echt nog niet inschatten tussen wie de strijd om de nummer 1 plek zal gaan, dus tussen andre en buurs weet ik nog niet. Maar de namen die jullie noemen, kan ik me wel in vinden.omyaca Wrote:Dit lijstje valt me nu pas op, wat een vertrouwen hebben jullie in mij! =D>
Ik verwacht zelf overigens niet dat ik mijn titel ga verdedigen, daar heb ik dit jaar waarschijnlijk echt te weinig tijd voor. Het leeft ook nog niet zo bij mij op het moment, maar wie weet als ik de eerste maanden een beetje bij kan blijven gaat dat wel veranderen.
De strijd om de eerste plaats zal naar mijn verwachting gaan tussen Andre en Buurs, waarbij Andre uiteindelijk de titel zal pakken. Gevaarlijke outsiders zijn Woerdie, Ad Wim, Arco en Overdune. Verder zijn er natuurlijk een aantal nieuwe deelnemers waar zomaar een topper tussen kan zitten. Van Kuiper verwacht ik geen toppositie, maar wie weet is hij de Haggie van dit seizoen.
Wat zijn wij het ongelofelijk eens
Ik denk alleen dat 'nieuwe' jongens als Henk Vos, Triplexxx en Raging Bull echt wel een factor zullen vormen, zo niet strijden om de nummer 1 plek.
En ik denk dat Kuiper best een outsider kan zijn, al zegt één goede AO natuurlijk niet zoveel over de kansen, maar het zijn wel meteen lekkere punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello