12-02-2009, 11:53 PM
gittermaster Wrote:waf Wrote:ik dacht dat je doelde op het feit dat Ajax bovenaan staat, in cobinatie met gloryhunterism, leek mij dat in het geval van Ajax dus onwaarschijnlijk gezien de resultaten vd laatste jaren, maar je hebt natuurlijk wel gelijk dat Feyenoord dus veel gloryhunters kent :razz:gittermaster Wrote:waf Wrote:het enige dat hiermee aangetoond wordt is dat gloryhunterism bestaat.:-k volgens mij weinig resultaten recentelijk, lijkt mij eerder het tegengestelde van wat jij beweert Waf
dus op basis van resultaten uit het verleden. en het feit dat az er uberhaupt tussenstaat. en het feit dat feyenoord 200k fans ( fans) is kwijtgeraakt. die vonden het niet leuk meer of zo? en in het uefacup jaar nog wel zeker?
en bij wie is dit onderzoek gedaan? zijn er gewoon mensen gebeld? voor welke club bent u mevrouw? ik houd niet van voetbal. ja, sorry, maar u moet toch een naam zeggen. ehhhhh, ajakkes. oh, bedankt, genoteerd!
hetgeen mensen gezegd hebben, dus de aantallen, zullen best kloppen. vind ik van ondergeschikt belang. zijn dat fans? supporters? of noemen ze gewoon de naam die de media het vaakst noemt?
over een paar jaar staat twente er ook tussen. en grun. en in duitsland een keertje hoffenheim. wie? hoffenheim.
ik heb toch nooit ontkend dat bij feyenoord geen gloryhunters zitten? daar heb ik me mateloos aan geergerd in het uefacup jaar. ik heb alleen altijd gesteld dat dat er veel minder zijn dan bij ajakkes. daar zitten vnl van die brabantse boeren zoals hoef die het dus ooit in hun kop hebben gehaald om voor ajakkes te worden. en waarom dan? zit je daar in brabant, kies je voor ajakkes? kun je mij een andere reden geven dan het succes? gewoon de weg van de minste weerstand, puur meelopersgedrag.