13-02-2009, 12:23 AM
gittermaster Wrote::lol: :lol: :lol: Beetje sjaggi Waf? Er zullen heus mensen voor Ajax zijn geworden vanwege de successen en zo zal t ook bij andere clubs zijn, maar histirusch minder succes is historisch minder gloryhunters volgens jouw theorie. Echter als je in Bladel of Meppel woont, moet je dan automatisch voor PSV resp. Zwolle zijn? Als ik in Hoorn had gewoond, had ik dan voor AZ moeten zijn? Dat vind ik echt onzin. Als je 4 jaar bent en je komt voor t eerst in aanraking met voetbal en degene tegen wie je op kijkt zijn voor Ajax, dan is t aannemelijk dat je ook voor Ajax wordt.
als 4 jarig jochie heb je nog tijd zat om je mening bij te stellen.
maar goed, je erkent dus dat er ajakkesmeelopers gecreeerd worden als de media op de hand van ajakkes is. gebrainwasht heet dat. en ik begrijp best dat het gebeurt, maar het zegt veel over de mensen die zich daardoor laten leiden.
en dat is het enige wat ik er mee wil zeggen. daarom heb ik zo'n teringhekel aan het overgrote deel van die identiteitsloze kneuzen in de aarsrena. ik heb 1000 maal meer respect voor een twent die voor twente is of een nijmegenaar die voor nec is dan zo'n smerige meeloper.