20-09-2004, 10:27 AM
Mac Wrote:zeker goed/goed zijn erg duur. Die gaan toch wel richting de miljoen geloof ik. goed/redelijk zal wel stukje minder zijn maar toch denk ik dat je daar wel 500k voor moet lappen ofzo?
Ach, ik zal wat te besteden hebben. Er gaan begin volgend seizoen een uitstekend, een formidabel, een uitmuntend en een briljant verdediger eruit. Moet trouwens ook nog even erbij vermelden dat ik het lijstje op dit moment nog niet nodig hebt, maar begin volgend seizoen zou zeer welkom zijn. Ik zeg het wel even wanneer ik 'm nodig zal hebben.
Dit is overigens ook leuk:
"Je fanclub heeft er 1 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 30 â⬠op voor de clubkas."
Na een verlies toch de club joinen, top hoor. Gratis bier voor hem voor altijd!!
Adder Wrote:redelijk/redelijk heb ik 147 voor betaald. En hij ging 14 weken later naar goed ervaring. Misschien een idee, aangezien je toch 16 weken moet wachten eer je 'm coach kan maken.
Is misschien een optie. Maar dan moet ie dus wel mee kunnen draaien in het elftal en dan zou die toch wel wat extra kosten. Bovendien moet je dan net het geluk hebben dat ie een beetje hoog redelijk zit. En als ie dan laag goed is zal het toch wat extra kosten om 'm coach te maken tov spelers die midden/hoog goed zijn (maar ook dat is min of meer geluksafhankelijk bij je aankoop). Maar goed, ik zal er zeker rekening mee houden, mocht het budget toch te beperkt zijn.