18-02-2009, 01:20 PM
mindlight Wrote:Nou, zie deze quote van Mitch bijv:Ad Wim Wrote:Ja, en die onduidelijkheid was dus gericht op de onduidelijkheid die ontstond bij het toepassen van dat schema. Die was er iig bij Mitch, andre en mij. Maar goed, die duidelijkheid is er nu dus meer, nav deze discussie.
Nu rest alleen nog de vraag of het wellicht nog 'beter' kan, maar misschien moeten we die discussie even opzij zetten en gewoon op deze voet verder gaan.
Het ligt misschien aan mij, zou natuurlijk ook goed kunnen, maar wat is er onduidelijk aan het aantal deelnemers tellen, lijstje van Eli bekijken, en vervolgens op basis daarvan het weekschema uitvoeren?
Ik heb die onduidelijkheid gewoon niet opgemerkt de laatste weken.
Mitch Wrote:Voor de goede orde.Als er al onduidelijkheid is bij een van de organisatoren...
Kwartfinale poll: wedstrijden woensdag
Halve finale poll: wedstrijden donderdag en vrijdag
Finale poll: wedstrijden zaterdag en zondag.
Toch?
Maar het ging mij dus niet alleen over de duidelijkheid, maar voornamelijk over de praktische invulling. Maar nogmaals, die lijkt me redelijk richting het ideale gaan dus dat zit wel goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello