23-02-2009, 02:08 PM
waf Wrote:marokkanen als appelvlaai, el amadi, aissati zijn hier geboren. hun ouders zijn hier gekomen, allemaal prima, maar ze niet alleen die ouders, maar kennelijk ook hun kinderen hebben nog altijd meer met marokko dan met nederland. vind ik allemaal prima, maar als het daar beter en leuker is, en als je daar trotser op bent, ga dan ook een keer terug. maar nee, dat doen ze niet, want het is een kansloze bende daar voor ze.
hoe het ook zij, als deze mensen een voorkeur hebben voor marokko, heoven ze wat mij betreft geen nederlands paspoort te hebben. bovendien vind ik het bepaald ondankbaar tov ons land.
De gehele Nederlandse maatschappij ziet die jongens als Marokkanen, maar toch mogen ze er niet trots op zijn dat ze uit Marokko komen?? En als je trotst op Marokko bent, dat betekent toch niet direct dat ze NIET trots op Nederland zijn en dat ze het in Marokko beter vinden. Jij trekt verkeerde conclusies en dat slaat gewoon nergens op.
Jij hebt het maar over TERUGkeren, maar die gasten zijn in Nederland geboren. En zij hoeven Nederland nergens DANKBAAR voor te zijn. Zeker niet meer dan jij of ik. Wat een onzin opmerking.
Dit soort kortzichtige meningen is koren op de molen van Wilders.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.