24-02-2009, 03:03 AM
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html">http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html</a><!-- m -->
Mist is de nieuwe nummer 2 na alweer zijn 2e titel dit jaar. Buurs haalde wel de finale, maar verliest toch die stek. Het verschil met Ad wordt nu toch erg klein. Verder goeie zaken voor Musse die serieus begonnen is het gat met de mensen die het hele jaar al spelen te slechten. In de CR staat hij al 7e.
Ik had overigens nog een puntje ontdekt mbt tot de rankingpunten, maar daar is het me nu te laat voor, dat schrijf ik morgen wel ff goed op om het te bekijken hoe en wat. Dan wil ik tevens ook iets vertellen over hoe ik die laatste vrije slot indeel als er zoals nu 19 mensen zijn. Dat mensen niet het gevoel hebben dat het steeds dezelfden zijn die in de kleinere poule zitten.
Loting Acapulco, Delray Beach, Dubai: 19 deelnemers
Ad Wim (1) - Centre Court (6) - Chiel-Montagne - Elikian - Bocaloca
Kuiper (4) - Andre (8) - Kooltje - Juan Zueco - Scholten
Buurs (3) - Mindlight (7) - De Kabaggaan - Cruijff - Musse
Mist (2) - Mitch (5) - Haggie - Raging Bull
Vervolg
Win P1 - No 2 P3
Win P2 - No 2 P4
Win P3 - No 2 P1
Win P4 - No 2 P2
Mist is de nieuwe nummer 2 na alweer zijn 2e titel dit jaar. Buurs haalde wel de finale, maar verliest toch die stek. Het verschil met Ad wordt nu toch erg klein. Verder goeie zaken voor Musse die serieus begonnen is het gat met de mensen die het hele jaar al spelen te slechten. In de CR staat hij al 7e.
Ik had overigens nog een puntje ontdekt mbt tot de rankingpunten, maar daar is het me nu te laat voor, dat schrijf ik morgen wel ff goed op om het te bekijken hoe en wat. Dan wil ik tevens ook iets vertellen over hoe ik die laatste vrije slot indeel als er zoals nu 19 mensen zijn. Dat mensen niet het gevoel hebben dat het steeds dezelfden zijn die in de kleinere poule zitten.
Loting Acapulco, Delray Beach, Dubai: 19 deelnemers
Quote:< 17 man: 4 poules van max 4, waarbij de eerste 2 doorgaan naar de QF.
17-20 man: 4 poules van min 4, max 5, waarbij de eerste 2 doorgaan naar de QF.
21-23 man: 6 poules van min 3. max 4, waarbij de beste 2, en de 4 beste overigen doorgaan naar de 2e ronde (wo)
> 23 man: 8 poules van min 3, waarij bde eerste 2 doorgaan naar de 2e ronde. (wo)
Ad Wim (1) - Centre Court (6) - Chiel-Montagne - Elikian - Bocaloca
Kuiper (4) - Andre (8) - Kooltje - Juan Zueco - Scholten
Buurs (3) - Mindlight (7) - De Kabaggaan - Cruijff - Musse
Mist (2) - Mitch (5) - Haggie - Raging Bull
Vervolg
Win P1 - No 2 P3
Win P2 - No 2 P4
Win P3 - No 2 P1
Win P4 - No 2 P2