27-02-2009, 04:25 PM
buurs Wrote:Haggie Wrote:buurs Wrote:qua punten en qua spel wat ze tot nu toe hebben laten zien.
murray al van nadal en 2x van federer gewonnen en verloren van verdasco en absolute supervorm.
Van djoko kan ik me alleen maar verliezen herinneren tegen Tsonga en Gulbis.
en = in ... ? :wink:
klopt helemaal.
wat is jouw mening, haggerman?
Voor de laatste keer, mijn achternaam is Haggeman.. [-X
Ik vind dat Murray dit jaar zijn absolute topvorm nog niet heeft gehaald. Zijn overwinning in Doha ging met mooie overwinningen op Roddick en Federer. In Rotterdam wist hij ook te winnen van o.a. Nadal. Hij pakt zijn punten en laat zien dat hij bij de top hoort. Op de AO kwam hij op een ongelukkig moment Nando tegen. Hij stond tot het begin van de 4e set gewoon goed te tennissen. Dat hij nu niet verder kan tennissen deze week, lijkt me meer een kwestie van niet mogen, dan niet kunnen. Denk dat hij ook Djoko op dit moment nog wel had gepakt.
Met alle respect wat Ad en ML zeggen, maar Djoko blijft nog ver achter en laat pas deze week iets van zijn klasse zien. In Brisbane en Sydney behaalt hij matige resultaten, Doha laat ie schieten, om vervolgens op de AO op te geven tegen Roddick naar eerder al sets te hebben weggegeven tegen o.a. Delic. Murray daarentegen kwam makkelijk door de rondes heen. In Marseille was Tsonga te sterk (die moet ie ook normaal gesproken pakken, maar hij heeft het gewoon nog niet). Dat hij net wist te winnen, kun je omschrijven als klasse maar het feit is dat het allemaal niet best was/is.
Ze spelen allebei niet best, maar Murray boekt resultaten en dat heeft Djoko nog niet gedaan!
He i’m back, koploper FTM 2018!