03-03-2009, 02:10 PM
Dan miste je waarschijnlijk de tenenkrommende smiley met de zonnebril, wat in mijn ogen dus wel betekende dat hij bijzonder trots was op zijn eigen prestatie, zoals gebruikelijk. Snap je in dat licht wel dat ik er zo op reageerde? In mijn ogen post hij dit puur en alleen om zichzelf op de een of andere manier op te hemelen. Om ons te laten zien hoe fantastisch het wel niet is, dat hij nipt van een 3-speler verliest. Alles bij hem staat in het teken van hemzelf. En zo gaat het dus in vrijwel elke post bij hem. Ik neem aan dat je de discussie van halverwege vorig jaar rond hem, waar zijn ware aard heel duidelijk naar voren kwam, ook gevolgd hebt? En gezien hebt dat hij dit jaar alweer een aantal tekenenen daarvan vertoond heeft?
Maar goed, het kan zo zijn dat ik een gekleurde blik heb (al denk ik en hoop ik dat niet). Ik ben echter lang niet de enige die aanstoot nemen aan het merendeel van zijn uitspraken, dus er zal ook ergens wel iets bij hem liggen.
Ik vind het alleen jammer dat jij een aanzienlijk deel van je posts wijdt aan mij erop wijzen hoe triest ik wel niet bezig ben en daarin niet consequent bent naar anderen, waaronder Buurs zelf.
Maar goed, het kan zo zijn dat ik een gekleurde blik heb (al denk ik en hoop ik dat niet). Ik ben echter lang niet de enige die aanstoot nemen aan het merendeel van zijn uitspraken, dus er zal ook ergens wel iets bij hem liggen.
Ik vind het alleen jammer dat jij een aanzienlijk deel van je posts wijdt aan mij erop wijzen hoe triest ik wel niet bezig ben en daarin niet consequent bent naar anderen, waaronder Buurs zelf.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello