12-03-2009, 04:21 PM
Peter Wrote:Mwah aan ontevreden spelers in je selectie heb je vaak weinig. Elia is ook stukken minder gaan ballen sinds ie niet naar Ajax mocht..
Ik heb Beerens nog nergens horen zeggen dat ie ontevreden was en dat is ie ook niet. Hij speelt elke week, er zijn geen concrete aanbiedingen door Heerenveen afgehouden en ze willen hem een verbeterd contract aanbieden. Welke reden heeft hij om ontevreden te zijn?
En Elia was achteraf juist blij dat ie niet naar Ajax is gegaan. En ook hij heeft een nieuw, verbeterd contract gesloten, dus ook die is blijkbaar helemaal niet ontevreden.
Peter Wrote:Hoezo alleen PSV als enige verliezer? AZ, Ajax, Twente en Feyenoord niet? Die hebben toch net zo goed interesse? En Heerenveen is mi wel degelijk een verliezer als ze Beerens 1 jaar langer houden en ze dat een miljoentje of 5 kost. Dat ie maar 1M gekost heeft ok, maar moet PSV dan Afellay straks ook maar gratis laten lopen omdat t een jeugdspeler is enz.enz.? Zo lust ik er nog wel één. 8-[
Volgens mij moet jou even uitgelegd worden wat het verschil is tussen een verliezer en een niet-winnaar. Die andere clubs hebben niets en krijgen niets, dus zijn niet-winnaar. PSV is een verliezer omdat ze een speler uit de eigen opleiding voor een appel en een ei hebben verkocht, de verdere opleiding door iemand anders hebben laten doen en hem nu voor een knol en een citroen terug willen kopen. Heerenveen zegt dat de gelimiteerde transfersom 8 miljoen is en dat wil PSV niet betalen. Als Beerens dan basisspeler blijft, zich verder ontwikkelt en transfervrij de deur uit wandelt heeft Heerenveen slechts 1 miljoen transferverlies, maar hebben ze wel 4 seizoenen lang een hele nuttige goedkope voetballer gehad en wederom de reclame dat het loont om naar Heerenveen te komen als je een talent bent en geen basisplaats krijgt bij een 'topclub'.
En als Afellay niet bij wil tekenen en PSV verkoopt hem niet krijg je dat inderdaad. Dan moet je als club blij zijn met het feit dat je zo lang gebruik heb mogen maken van zo'n speler. Had je hem maar eerder moeten verkopen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!