13-03-2009, 12:32 AM
kuiper Wrote:Tja buurs, ik snap jou ook niet. Het is nu toch al wel gebleken dat een groot team met kleine namen normaal gesproken geen winnend team zal zijn. Tuurlijk dat gaat dit seizoen wel een keer gebeuren (zoals elikian ook altijd wel een week de poll wint), maar op termijn win je daar natuurlijk niet mee.
Het is wel een manier om mij wellicht toch nog in te halen, maar ik vrees dat je alleen maar verder achterop komt. :wink:
Alle toppers doen mee en nogmaals, alleen met de winnaar kun je het verschil maken.
Nadal is de favoriet, maar die zo duur, dat dat eigenlijk een te groot risico is.
Federer heeft vorige niet voor niks niet meegespeeld met de Davis Cup.
Hij is nog niet topfit.
Djoko te wisselvallig en Murray is helemaal geen optie.
Dus voor mij was het zoveel mogelijk punten sprokkelen met zoveel mogelijk spelers.
We zullen zien hoe het uitpakt.
Ik heb er iig wel vertrouwen in.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.