17-03-2009, 01:28 PM
Bumme Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Quote:Landzaat speelt eindelijk weer een wedstrijd
Uitgegeven: 17 maart 2009 07:49
Laatst gewijzigd: 17 maart 2009 07:51
AMSTERDAM - Denny Landzaat heeft maandag zijn rentree gemaakt op het voetbalveld na een slepende hamstringblessure. De middenvelder speelde tegen Jong FC Utrecht (3-1 winst) op Varkenoord de eerste 45 minuten mee en stapte zonder pijn van het veld. "Ik ben heel uit de wedstrijd gekomen en dat is nu het belangrijkste", zei hij op de website van de club."
Landzaat kampt al het gehele seizoen met hamstringproblemen en kwam totnogtoe tot slechts één competitiewedstrijd. Hij was alleen van de partij in het eerste duel van het seizoen, op bezoek bij Heracles Almelo (3-1).
Het is dat wij weten bij welke club Landzaat speelt en dat Varkenoord het sportcomplex van die club is, maar toch is het nogal een slordig bericht. Fijn voor hem dat ie weer een potje kon ballen trouwens...
Eens kijken of ze het gaan aanpassen.......laatste wijziging was van 07:51 uur........
edit 12:16 uur:
Beste Bumme,
bedankt voor je reactie. Wij hebben de club nu wél vermeld. Slordig.
Vriendelijke groeten,
Dennis van Luling
Redactie NU.nl
K.v.K. 17.11.11.21 te Amsterdam
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen