21-03-2009, 10:46 PM
Peter Wrote:Nogmaals Gerrit. Beerens heeft als tig keer aangegeven via de NL-top naar het buitenland te willen. En waarom betrek je t elke keer op PSV? Hij kan net zo goed naar Ajax of AZ gaan.
En dat je maar 1 miljoen verliest als je Beerens gratis laat lopen ben ik ook nog steeds niet met je eens. Maar goed zinloze discussie aan t worden dus. Zo boeiend is die Beerens nou ook weer niet.
Nogmaals Peuter, dat Beerens dat aangeeft wil niet zeggen dat hij dat ook daadwerkelijk gaat doen. En ik betrek het op PSV omdat die hem dolgraag willen hebben, voor een appel en een ei. Als er een mooie buitenlandse club langskomt waar hij zich ook verder kan ontwikkelen zal hij gek zijn om te gaan wachten op een marginale verbetering van zijn contract bij de club die hem nog steeds niet op waarde kan schatten.
En nog steeds snap je het verschil tussen het verlies van een gedane investering en het niet ontvangen van een mogelijke winst niet en ook dat verbaast mij nog steeds niet, dus dat is inderdaad een zinloze discussie. En omdat PSV nu wellicht achter het net vist is hij ineens niet boeiend meer.

She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!