28-09-2005, 09:23 AM
Kezmania Wrote:Kan iemand die heren bij Ajax wat verstand bij brengen?
Gisteren Nigel de Jong weer: We hebben goed gespeeld, en waren beter #-o
Ik ben beniewd of Sneijder die op de tribune zat er net zo over denkt. Die zat een paar keer nogal bedenkelijk te kijken.
:lol:
Verstand kan je iemand niet bijbrengen, realiteitszin misschien wel.
Ik vond vooral Pienaar, Galasek en Babel slecht en Urby, Vermaelen en Lindenbergh wat beter, al kwam uit dat zinloze schot van Lindenbergh de 2-0 voort, omdat hij met 10 man voor zijn neus voor eigen succes ging met een zee van ruimte achter zich.
Charisteas deed zijn best maar kreeg geen fatsoenlijke bal, Boukhari begon dramatisch, maar herstelde zich daarna wel wat en Vonk treft bij beide treffers geen blaam, vond ik.
Die eerste tegengoal was een fout van Boukhari, waarna het door Arsenal perfect wordt uitgespeeld en bij de 2e goal schuift hij Reyes ondersteboven, ook al was dat zijn bedoeling niet, maar dat doet er niet toe. Het was gewoon een penalty.
Rosenberg was alert bij de rebound, maar verder kwam die in het verhaal ook niet voor. Die Manucharian had nog een aardige voorzet vanaf rechts die naar de 1e paal toedraaide, maar daar kon Rosenberg net niet (goed genoeg) bij.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!