02-04-2009, 01:38 AM
Oké, vooropgesteld: dit topic had na bijna vier jaar niet per se omhooggehaald hoeven worden. Maar ik wilde geen apart topic openen voor deze mededeling: Alex Billing is gestegen naar goed leiderschap. Ongelooflijk, maar waar. Niemand die nog een stuiver voor zijn kansen gaf, want:
Ja, in november 2006 kocht ik 'm, destijds redelijk-redelijk. Ik gokte erop dat hij met een wedstrijd of 25 wel zou stijgen naar goed ervaring. Maarrrr, nee hoor. Tot vandaag bleef het bij redelijk. Inmiddels is Alex 43 jaar en speelt hij nog steeds alle friendlies, blessurevrij! Altijd weer die angst dat hij +9 aan zijn broek krijgt met een gebroken been, maar nee, wat schetst mijn verbazing terwijl ik tijdens mijn internationale friendly inlog:
En dat na maar 91 wedstrijden voor HimmelsblÃÂ¥ IF. Ongelooflijk. Wat vinden jullie, moet ik 'm door laten gaan tot uitstekend
?
Quote:Transfers voor Alex Billing
Datum Van Aan Prijs TSI toen
05-11-2006 tehe maylôs team HimmelsblÃÂ¥ IF 12 000 â⬠60
Ja, in november 2006 kocht ik 'm, destijds redelijk-redelijk. Ik gokte erop dat hij met een wedstrijd of 25 wel zou stijgen naar goed ervaring. Maarrrr, nee hoor. Tot vandaag bleef het bij redelijk. Inmiddels is Alex 43 jaar en speelt hij nog steeds alle friendlies, blessurevrij! Altijd weer die angst dat hij +9 aan zijn broek krijgt met een gebroken been, maar nee, wat schetst mijn verbazing terwijl ik tijdens mijn internationale friendly inlog:
Quote:Alex Billing (23498956)
43 jaar en 5 dagen, volgende verjaardag: 18-07-2009
Een gemeen persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.
En dat na maar 91 wedstrijden voor HimmelsblÃÂ¥ IF. Ongelooflijk. Wat vinden jullie, moet ik 'm door laten gaan tot uitstekend