07-04-2009, 04:34 PM
Wat mij nou gebeurd is...
Ik had een account geopend bij Ultimate bet, om een bonusje in te koppen en voor rakeback te spelen.
Had wat gestort en was bezig, maar ging echt dramatisch. Had wel iets van een meijer rakeback, dus wilde weer inloggen om te gaan spelen, was mijn account geblokkeerd.
Ik dus mijn junkmail checken, had ik een mailtje gekregen dat mijn account gedelete is wegens frauduleuze zaken???
Ik dus terug mailen, dat ik heel benieuwd was wat er dan verkeerd is gegaan en of ze mij die handhistories kunnen doen toekomen... geen reactie..
Ik nog een keer mailen... Krijg ik precies hetzelfde antwoord (na 3 dagen).
Ik ze bellen; krijg ik iemand aan de telefoon die me over de telefoon precies hetzelfde verteld. Ik vraag hem dus wat er dan aan frauduleuze zaken heeft plaatsgevonden, maar daar kon hij niets over zeggen.
Wat een eikels. Mijn account blocken en geen uitleg geven.
nu begreep ik gisteren dat deshotas zijn account ook geblocked is en hij had ook net een account aangemaakt. Aangezien hij boven mij woont en wij van het zelfde internet gebruik maken, zal het ongetwijfeld daarmee te maken hebben gehad, maar we hebben daar helemaal niet eens aan een zelfde toernooi meegedaan.
Ik vind het echt schandalig dat ze zonder je in te lichten, zomnaar je account opheffen en gewoon geehn uitleg geven waarom dit het geval is. Das toch belachelijk, of ligt dat aan mij?
Verbinding over de telefoon as heel slecht, maar ik dacht te begrijpen dat mijn geld was teruggestort op mijn Visa, ga dit zeker controleren. Ik sta echt perplex gewoon. De manier van communiceren, niet reageren op je mail en gewoon zonder reden iets doen, zonder je uitleg te geven. Echt vergeleken met Pokerstars zijn dat echt prutsers aan de customerservice kant.
Ik had een account geopend bij Ultimate bet, om een bonusje in te koppen en voor rakeback te spelen.
Had wat gestort en was bezig, maar ging echt dramatisch. Had wel iets van een meijer rakeback, dus wilde weer inloggen om te gaan spelen, was mijn account geblokkeerd.
Ik dus mijn junkmail checken, had ik een mailtje gekregen dat mijn account gedelete is wegens frauduleuze zaken???
Ik dus terug mailen, dat ik heel benieuwd was wat er dan verkeerd is gegaan en of ze mij die handhistories kunnen doen toekomen... geen reactie..
Ik nog een keer mailen... Krijg ik precies hetzelfde antwoord (na 3 dagen).
Ik ze bellen; krijg ik iemand aan de telefoon die me over de telefoon precies hetzelfde verteld. Ik vraag hem dus wat er dan aan frauduleuze zaken heeft plaatsgevonden, maar daar kon hij niets over zeggen.
Wat een eikels. Mijn account blocken en geen uitleg geven.
nu begreep ik gisteren dat deshotas zijn account ook geblocked is en hij had ook net een account aangemaakt. Aangezien hij boven mij woont en wij van het zelfde internet gebruik maken, zal het ongetwijfeld daarmee te maken hebben gehad, maar we hebben daar helemaal niet eens aan een zelfde toernooi meegedaan.
Ik vind het echt schandalig dat ze zonder je in te lichten, zomnaar je account opheffen en gewoon geehn uitleg geven waarom dit het geval is. Das toch belachelijk, of ligt dat aan mij?
Verbinding over de telefoon as heel slecht, maar ik dacht te begrijpen dat mijn geld was teruggestort op mijn Visa, ga dit zeker controleren. Ik sta echt perplex gewoon. De manier van communiceren, niet reageren op je mail en gewoon zonder reden iets doen, zonder je uitleg te geven. Echt vergeleken met Pokerstars zijn dat echt prutsers aan de customerservice kant.
The great old Ludwig von...