08-04-2009, 11:35 PM
mindlight Wrote:Ja kom op man, dat zijn dus 2x 14,5 uur....
Als dat al reden is om te gaan piepen kan je beter buschauffeur of zoiets worden, met lekkere vaste tijden.
Deadlines horen nu eenmaal bij je vak, en al werk je 60 uur in 3 dagen, de klant is koning...
Daarbij, blijkbaar werk je maar 4 dagen in de week en heb je 3 dagen weekend, dus ik zie echt het probleem niet.
ik klaag ook verder niet, maar mag toch wel even "pfff" zeggen?
Ik ga nu pitten en ben morgen weer top fit.
Ik werk 5 dagen, maar vrijdag is goede vrijdag en zijn we vrij, al is het de vraag of ik vrij ben...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.