30-09-2005, 09:33 AM
waf Wrote:Kezmania Wrote:Echt een wanprestatie van Feyenoord. Ik ben benieuwd hoe ze dat in de competitie gaan opvangen.
het was niet best, maar een wanprestatie is een beetje overdreven. nu weet ik dat jij als het niet over paapsvee gaat extra zwaar aanzet, maar laat ik het toch ff gezegd hebben.
knullig van ostlund, dit doet hij zelden, maar op zich maakte het weinig uit, fainoid moest toch 1 keer scoren. en dat is best lastig tegen 11 man in de goal of op de grond (zelfs het nederlands elftal heeft daar problemen mee). ik snap werkelijk niet waarom een scheidsrechter er niets aan doet als je stelselmatig de bal wegtrapt/gooit en als je dan al geen klote hebt op dat moment niets te doen gewoon extra tijd bij te tellen. maar ja, ook in 30 minuten moet je kunnen winnen.
ik weet nog steeds niet of die goal van bahia terecht afgekeurd is en die kopbal van kuijt telde ik al. door die stom weggeven tegendoelpunten en ook door de lege kuip verloren. niet best, maar ook pech.
ghali zal zijn plek nu wel verspeeld hebben trouwens. domme actie vlak voor rust. de guzman viel niet slecht in. het lijkt me wel een goeie speler, beetje type landzaat.
Ik vind het wel een wanprestatie, een club als Feyenoord moet over
2 wedstrijden gewoon de betere zijn tegen Rapid Boekarest. Dat je het 2x
knullig weg geeft doet daar eigenlijk niets aan af. Tenslotte is het
Feyenoord in 180 minuten ook maar 1 keer gelukt om te scoren.
In de Nederlandse competitie draait Feyenoord goed, en scoort het aan de
lopende band, ik snap niet waarom het tegen een club als Rapid niet kan.
Natuurlijk liggen ze met 11 man voor hun eigen goal, en komen ze er razendsnel uit, dat maakt het allemaal wel lastiger. Maar dan nog vind ik het onbegrijpelijk dat Feyenoord maar 1x weet te scoren in 180 minuten.
Ostlund speelde op die ene fout na trouwens een goede wedstrijd. Kalou was vrijwel onzichtbaar. Maar wat ik vooral mooi vond om te zien:
in de eerste helft had Kuijt continu 3 man in zijn nek. Die Roemenen hebben goed de video's bestudeerd :wink:
- Ik had die kopbal van Kuijt ook al geteld
- Doelpunt van Bahia had wat mij betreft gewoon geteld mogen worden, hij kan er niks aan doen dat die Roemeen zich als steunpilaar laat gebruiken.