27-04-2009, 04:31 PM
_Tampie Wrote:Davy lijkt me normaal gesproken een exit, 4-0 achter in H2H en Davy is gewoon beter. Plus, Gonzo is imo nooit echt goed in week in week uit presteren. Ik moet nog zien of ie uberhaupt tegen Davy gaat uitkomen...Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Het is me trouwens gelukt om de 7 meest gekozen spelers allemaal in mijn team (van 7 man) te hebben. Gonzo ex aquo met Fognini en Djoko.Hoezo Gonzalez trouwens? Lijkt me overduidelijk zo'n week-te-laat-keuze...
Ik ben goed in week-te-laat keuzes (zie Wawrinka vorige week) en heb dus Gonzo en Ferrer. De loting voor beiden is ok, en Gonzo is rendabel als hij de QF haalt. Daarvoor moet hij wel van Davy winnen [-o< . Maar gravel is wel een seizoen waarin vorm een rol speelt, en Gonzo is ook relatief goedkoop imo (kan meer dan waar je voor betaalt). Ik zag het meer in nog een grote speler zitten dan een legertje rukkers, waarvan ik dus al de must-picks Monaco, Crivoi en Bellucci had, en Youzhny (eigenlijk ook wel een mustpick).
En voor dat geld zou ik dan liever Wawrinka hebben (of heb je die ook?).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello