30-09-2005, 06:42 PM
Kezmania Wrote:Mukkus Wrote:Heb je nou nog niet door, dat die voetballers een standaard verhaaltje afratelen? Hij zal ook wel iets gezegd hebben dat het stadion bij PSV altijd uitverkocht is en gesteund door fanatieke supporters.....
Ja Mukkus elke voetballer draait een standaard verhaaltje af dat hij blij is met zijn nieuwe club. Maar ik heb nog geen enkele ex-jood of ex-feyenoorder horen zeggen dat hij PSV de grootste club van Nederland vind. Ik vind dat gewoon raar. Hij heeft een tijdje bij Ajax in de jeugd gespeeld, dus hij moet toch een bepaald gevoel bij de club hebben.
Waarschijnlijk is hij heel rancuneus, en wil hij nu het ongelijk van de heren in Amsterdam bewijzen, anders zeg je zoiets niet. En daar doel ik dus op.
FC Petr Wrote:PSV.............de grootste kapitalistenclub. =D>
Dat is Vitesse..een hoop praatjes met keizer Karel, een hoop luchtkastelen, maar toen het mis ging mocht de provincie er voor opdraaien.
Hij heeft niet in de jeugd van Ajax gespeeld. Hij kwam op zijn 19e naar Nederland en heeft 2 a 3 jaar in Jong Ajax gespeeld, bij de senioren dus. Toen hij het niet kon maken en de sprong naar de A-selectie niet kon maken, is hij eerst verhuurd en het daarna een stapje lager bij Twente gaan proberen. Daar heeft hij zich goed ontwikkeld, met als resultaat een transfer naar de lampen.