06-05-2009, 03:21 PM
gittermaster Wrote:dat denk ik niet... Ik denk dat hij ook voor zichzelf gewoon hard is en zich realiseert dat hij niet gebracht heeft wat hij wilde brengen, had chiquer geweest als hij de play offs had afgemaakt, maar aan de andere kant, doel is niet behaald en als je zakelijk bent, moet je daar conclusies aan verbinden. Van mij had het niet gemoeten, maar goed, snap het wel
play offs?
maar hij is net een jaar bezig. ik kan niet beoordelen wat hij tactisch of wisseltechnisch allemaal gedaan heeft, maar bij het nederlands elftal is nooit gebleken dat hij helemaal stom is. misschien wel eigenzinnig, maar hij kon het wel beredeneren.
als je je doelstellingen niet haalt wil dat niet zeggen dat je direct moet opstappen. in doelstellingen zit ook een bepaalde ambitie verweven. en als het nou heel slecht was, of als hij nou niet door een deur kon met de selectie, maar hij is 3de geworden en vooral op het end ging het slecht......
dan ga je toch voor jezelf bedenken hoe haal is ze daar uit, wat moet ik doen om te verbeteren en hoe ga ik dat overbrengen? weglopen is toch volstrekt ambitieloos en onverschillig? daarom noem ik de mogelijkheid dat hij bedreigd wordt, hoewel ik me niet kan voorstellen dat een ajakkessied zo'n icoon van de club dat kan aandoen.