09-05-2009, 12:28 AM
Haggie Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Ik ben er vrij relaxt onder moet ik zeggen. De kans dat wij nog NC spelen is erg klein.
- Als Ado niet weet te winnen; sowieso handhaving
- Als De Graafschap niet weet te winnen; sowieso handhaving (tenzij Volendam een monsterscore boekt en wij keihard onderuit gaan)
- Als Heracles overeind blijft; sowieso handhaving (tenzij De Graafschap met 8-0 wint en Ado ook wint)
Daarnaast heb ik er vertrouwen in dat Heracles de volle mep pakt tegen Utrecht en dan doen de andere wedstrijden er niet eens toe.
Erg klein?
Graafschap thuis winnen van Volendam, ADO thuis winnen van Vitesse en jullie verliezen van Utrecht en het is geregeld :-"
Graafschap dat wint van Volendam; alles behalve vanzelfsprekend.
ADO dat wint van Vitesse; alles behalve vanzelfsprekend.
Al wint er toch 1 vd 2; Heracles veilig.
Heracles dat in eigen huis verliest van Utrecht, alles behalve vanzelfsprekend. Beargumenteerd: Utrecht won nog niet eerder in Almelo en speelt de laatste maanden alles behalve goed voetbal. Heracles is juist weer terug in vorm. Daarbij opgeteld won alleen AZ en helaas fusietrol e'de overtuigend in Almelo. PSV en Ajax hadden het behoorlijk benauwd en de rest wist niet te winnen.
Zondagmorgen ben ik ongetwijfeld nog wel zenuwachtig maar ik vertrouw er op dat het goed komt. Na de wedstrijd een mooi afscheid van vertrekkende spelers en daarna feest in het stadion en BN home. Later op de avond stappen @ Bruins (discotheek in de regio dat de deuren op zondagavond opent). Ik kan niet wachten, aanstaande zondag is 1 van de weinige keren dat ik met oog op een eredivisie duel van Heracles er automatisch vanuit ga dat ik feest mag\kan vieren. Als we alsnog in de nacompetitie terecht komen lig ik zondag om 17.00 als een uitgetelde bokser in bed.