13-05-2009, 02:43 PM
kooltje Wrote:Dat over die spinballen is op HC ook zo, en daarop is ook dominant het laatste jaar en verliest ie zelden. En dit is ook gewoon gravel, en daarop heeft hij het beste voetenwerk van iedereen. Kun je leuk ballen weg willen rammen, voetenwerk is essentieel, dat zag je al aan Tsonga.Ad Wim Wrote:Klopt...Maar dit is toch wel een aparte gravelbaan...kooltje Wrote:Het midden van je post klopt, maar het eerste en laatste gedeelte slaat natuurlijk nergens op. Hij wint ook op HC en op gras, dus te snel is niet aan de orde.Ad Wim Wrote:Dit is te snel voor hem...kooltje Wrote:Het is Nadal zijn baan niet...Let nou maar op...Het is gravel, en dan is het altijd zijn baan. Dat heeft ie nou toch wel bewezen? Wind, hoogte, snelheid, hitte, kou, Nadal eindigt altijd als winnaar.
Dat betekent overigens dat hij nog steeds kan winnen...Denk aan Wimbledon.
Toch gaat hij eraf deze week...Hij blijft niet winnen.
En hij blijft dus wel winnen, zeker op gravel. Kijk naar de afgelopen 3 jaar.
Topspin ballen worden weggeveegd door iemand in vorm...
Ik denk hooguit 180 punten voor hem...Melzer wint hij nog wel overigens...daar heb ik weinig hoop op.
Nadal verliest deze week in mijn ogen alleen van een Djokovic in absolute topvorm, maar die is niet topfit, dus het lijkt me gewoon weer 1000 punten voor Rafa. Al moet ik eerlijk zijn dat ik er dit keer minder zeker van ben dan in eerdere weken, maar nog wel zeker genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello