13-05-2009, 03:44 PM
Fabian Wrote:Haggie Wrote:Rijkaard, Adriaanse en Advocaat komen niet naar Nederland. Wie blijven er nu dan over voor Az en Ajax?Adriaanse heeft enkel Ajax afgezegd, zou ie dan toch naar AZ gaan ?
Bij Ajax weet ik het gewoonweg niet.... Niemand schijnt te willen, vind het niet eens zo gek....
NEEN.
Quote:Ook AZ benaderde Adriaanse tevergeefs
Uitgegeven: 13 mei 2009 15:27
Laatst gewijzigd: 13 mei 2009 15:37
AMSTERDAM - Co Adriaanse heeft behalve Ajax ook AZ afgezegd. De trainer vertelt tegen Sportweek waarom hij voorlopig geen beslissing over zijn toekomst wil nemen.
"Als je aan zoiets begint moet je honderd procent scherp zijn. Dan moet je tank helemaal vol zitten. Het is gewoon een heel zwaar vak. En ik wil mezelf geen geweld aan doen", legt Adriaanse uit. AZ polste de huidige trainer van Red Bull Salzburg in een eerder stadium al om Louis van Gaal op te volgen. "AZ was eerder dan Ajax. Ze hebben me gevraagd: als Louis weggaat bij ons, wil jij hem dan opvolgen? En Louis weet ervan hoor. Hij vindt het prima, zegt-ie. Want hij praat met andere clubs, dus moet AZ ook met andere trainers praten."
Vakantie
"Maar ik heb vorige week tegen Dirk Scheringa gezegd dat ik het niet doe. Om precies dezelfde reden als ik ook Ajax heb afgezegd. Dat is omdat ik tot 1 juni werkzaam ben in Salzburg, daarna wil ik een paar weken op vakantie om me te bezinnen over mijn toekomst." Adriaanse heeft er begrip voor dat Ajax daarop een streep door zijn naam zette. ''Ajax wil natuurlijk niet zo lang wachten. Dat kan ik goed begrijpen, maar ik voel dat ik vakantie nodig heb. Een week of drie, vier, vijf en misschien nog wel langer. Daarna zie ik wel weer verder", besluit Adriaanse.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!