17-05-2009, 07:49 AM
Ad Wim Wrote:O mijn god, volgens mij heb ik de wedstrijd van het jaar gemist!
Prachtig dat Djoko Nadal zo uitdaagt op gravel. Hij verdiende het ook zo om te winnen, zeker als ik alles hier zo lees. Heel zuur dat ie dan uiteindelijk niet wint, maar er is helaas maar één koning op gravel.
En ook prachtig om te zien hoe buurs als het even wat minder ging geen vertrouwen meer had in Nadal, zijn held, dacht dat ie dit nooit meer zou gaan winnen, hem vreselijk slecht en niet fit vond en zich constant aan het indekken was. Maar als ie uiteindelijk wint, is het opeens allemaal weer geweldig...
absoluut geen wedstrijd van het jaar....
Ben je AO vergeten?
die 1e en 2e set waren van Nadal om te huilen.
Zoveel ue, waardoor het geen spectaculair niveau was.
Er was wel veel spanning, omdat Djoko nu bij kon blijven.
Ik heb alles gezien tot 6-5 in de 3e set

Zo kut dat ik die tb heb moeten missen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.