28-05-2009, 09:28 AM
Bredanaar Wrote:Dugarry Wrote:Op Wilders na hebben we niet echt veel rechts, dat is zijn geluk gewoon.Nee alleen maar CDA, VVD, SGP, TON en nog wat kleinere partijtjes :roll:
Die neigen wel naar rechts, maar tussen deze partijen en de PVV zit een te groot verschil, waardoor een ieder die al wat meer naar rechts neigt automatisch bij de PVV uitkomt (of bij TON, maar das een enorme flop natuurlijk).
Dat hele Islam gebeuren van de PVV kan me gestolen worden, terwijl ik hun "standpunten" over de hardere aanpak van criminelen en (eventueel marokkaanse) kutkinderen (lees 12-21) wel kan waarderen. Evenzo hun visie op het veiligheidsbeleid, wat daar natuurlijk voor een deel mee gepaard gaat. Die dubbele nationaliteiten boeien me ook niet, al heb je tien paspoorten, je behoort je gewoon te gedragen, waar je ook bent. Nedrlanders lijken dit gewoon zat te zijn en kiezen daarom massaal voor het populistische partij van Wilders, op deze vlakken dus terecht.
Ik hoop dat een "fatsoenlijke" partij als de VVD, CDA, CU of PvdA dit ook eens in gaat zien en daardoor gewoon de verkiezingen zal gaan winnen en ook zeker mijn stem krijgt.
We mogen geen haat zaaien en Wilders wordt nu aangeklaagd inzake dat domme Islam geneuzel van hem, maar aan de andere kant staan wij als Nederland, met de bestuurders voorop, wel toe dat die gasten in de moskee meer haat prediken dan Wilders ooit gedaan heeft, want we verstaan dat Arabische geziek toch niet. Als een Nederlandse dominee zulke teksten uit zou kramen werd ie voor zn leven geschorst en zo niet aangeklaagd, maar de ihman kan hier ophitsen wat ie wil.