01-06-2009, 10:18 PM
Mukkus Wrote:Is al in verband gebracht met Heerenveen. Straks Wuytens weg, Boakye en van der Bergh zijn al weg. Dat zijn drie sterkhouders.
Pieckenhagen is een jaartje ouder en van wat ik op t.v. zie, zie ik hem elk jaar een beetje minder worden....dan blijft er, met alle respect, niet veel over.
Heraclieden vinden het vertrek van Boakye niet eens zo erg, mede omdat die Breukers zich aardig ontwikkeld. Vreemd is wel dat ze hem zo vroeg in de transferwindow al naar Sparta laten gaan. Tot eind augustus is nog 3 maanden, dat is toch tijd om een andere club dan Sparta te vinden?
Al wat meer bekend over die pot gel op poten? Die Cziommer?
Ik las het inderdaad, zou voor Wuytens een mooie stap zijn. Het is hem gegund, denk dat jullie er ook wel plezier aan kunnen beleven. Er is veel werk aan de winkel voor Heracles. Pieckenhagen lijkt steeds iets minder te worden inderdaad, maar blijft voor ons een geweldige keeper. Denk wel dat hij aan zijn laatste seizoen begint.
Hoe kom je er bij dat Heraclieden het niet eens zo heel erg vinden? Ik neem aan fansites of iets dergelijks? Er wordt verschillend gereageerd. Laat ik voorop stellen dat je een erg goede speler verliest. Dat er intern waarschijnlijk wat is voorgevallen maakt de transfer logischer en daardoor minder erg. Breukers heeft het aardig gegaan in zijn eerste seizoen en dit kan wel een bruikbare kracht voor de basis worden in de toekomst. Maar Boakye (mits gemotiveerd en in vorm) is momenteel toch nog van veel grotere klasse hoor. Het blijft vreemd inderdaad, ik zie ook geen reden waarom hij naar Sparta gaat. Blijkbaar wou hij zo graag bij ons weg, dat hij niet aan vooruitgang in zijn eigen carriere dacht. Bij sommige clubs in het linkerrijtje was hij basisspeler geweest, daar ben ik van overtuigd.
Jan Smit brengt nooit nieuws omtrent een mogelijke aankoop naar buiten, maar heeft al wel geroepen Cziommer graag te willen hebben. Ik krijg het idee dat Heracles hem erg graag wil. Eerst was ik enthousiast, maar ik heb toch mijn twijfels. Dat hij minder heeft gepresteerd de laatste tijd zegt mij overigens niet alles, want dit is ook de enige reden dat Heracles hem KAN halen. Maar ik vrees vedette trekjes (en ben niet overtuigd dat hij zó belangerijk kan worden).