03-06-2009, 10:34 AM
Peter Wrote:harry_bierdop Wrote:Overigens was het in Kerkrade Roda dat recht had op meer.
Vind je? Als Cambuur gewoon een pingel krijgt ipv een rode kaart was Roda nu al gedegradeerd denk ik. Die hadden 11-10 na zo'n slopend seizoen niet een uur lang kunnen belopen denk ik.
dat was uiteraard wel zo. keurig dat hij meeuwis er af stuurde, maar dat hij ging pingel gaf terwijl hij er zo dicht bij stond en ook nog een tweede gele voor die gast, dan heb je volgens mij je brevet van onvermogen om te fluiten inhet betaalde voetbal laten zien. wat een zak hooi die nijland.
en over die pot in leeuwarden, ik heb een groot gedeelte van die wedstrijd live gezien en ik vond het niet echt boeien en ik vond een ploeg in dat gedeelte niet veel beter. in de rust werd verteld dat cambuur een kans had gehad (die halve omhaal) en na rust heb ik nog ene kopkans gezien en heb ik maar half gekeken, maar ik was niet echt onder de indruk. het kan best dat ik een paar kansjes gemist heb, maar ik kon me niet aan de indruk ontrekken dat iedereen een gelijkspel niet echt vreemd vond. maar goed, eigenlijk kan ik verder geen onderbouwde mening hebben in deze.