04-06-2009, 12:15 PM
Peter Wrote:Niet meer dan logisch dat er pas veel mensen komen als je in de eredivisie speelt of het echt ergens om gaat.
Dat ben ik wel met je eens.....als je wint, heb je vrienden. Helaas zitten daar ook weleens foute vriendjes tussen, bij Cambuur zijn dat nogal heel veel.
Reactie van een Cambuurforum:
Quote:Wat mij betreft dit soort lui nooit meer toe laten want die mensen hebben onze club mooi weer in diskrediet gebracht.
Ook bij mij op Zuid werd een oude man van zn plek gejaagd onder een spervuur van beledigingen en ziektes. De beste man werd bedreigd met lichamelijk geweld op zowel hedm als zn kleinzoon als hij niet zou 'oprotten' van zn plek..Waar gaat dit heen?
Na de tijd kreeg ik een dranghek op mijn fiets gegooit terwijl ik gewoon weg wilden fietsen uit de rotzooi. De ME deed niks en reed me zelfs nog klem terwijl ik met een pijnlijke heup op mn fiets zat...De dader vluchtte weg en gelukkig werd ik nog geholpen door 2 normale supporters die me naar een veilige plek brachten. Zo kan het dus ook en deze 2 mannen zijn mijn eeuwige dank verschuldigd.
Ik heb namelijk een aangepaste fiets omdat ik slecht ter been ben maar die is nu dus beschadigd helaas...
Dit is voor mij de voornaamste reden om Cambuur maar lekker in Jupiler te laten. Beetje fanatisme is niks mis mee, dat het af en toe uit de hand loopt......dat kan gebeuren. Maar om je gehandicapte medesupporter met een dranghek van een driewieler af te smijten.... :crazy:
Spelers van Cambuur hadden het absoluut verdient, hun had ik het ook wel gegund......maar voor de supporters, vind ik het wel prima zo.
Oh, my god, we bought Kenny!