05-06-2009, 03:24 PM
Davydoff Wrote:Zo denk ik er ook over. Toch vond ik het bizar om te zien dat er zoveel mensen zijn die er niet doorheen prikken. Maar blijkbaar hebben we in Nederland niets geleerd van de LPF.
En dan iets anders: wat is die Barry Madlener een viezerik. Ik moest bijna kotsen toen ie liep te grinniken om Wilders, die voor de duizendste keer begon over Turkije.
Aan de andere kant is het bizar dat wij als land niet (tijdig) door paars 1 en 2 hebben geprikt. Hetzelfde met de mensen die nu nog steeds PVDA/CDA stemmen. De mensen zijn het zat dat de belastingbetaler continu moet opdraaien voor de fouten van het kabinet. Het voorbeeld van de banken, wij betalen voor iedere wissewasje geld ana de banken, ze hebben jaren achtereen miljoenen en miljarden winst. Het gaat een jaartje wat minder en wij, degene die er voor gezorgd hebbend at de banken over onze ruggen heen zoveel winst hadden, mogen nu gana betalen voor het verlies over het jaar 2008 en het jaar 2009. De grootste ergenis, de bonussen en bolussen van de directeuren en managers, welke hard aangepakt zouden wordne door PVDA en CDA, maar nu, 6 maanden later hoor je er niemadn meer over en gaat deze graaierij gewoon door, zonder dat Woutertje Bos optreedt.
Maar wel de gewone burgers zwaarder belasten en ook nog eens een groot deel van ons belastinggeld vermartelen aan een europa, dat totaal niet uit de verf komt met al die sloeber landen die er veel te snel bijgevoegd zijn de laatste jaren.
Tijd dat de gevestigde orde eens gaat inzien wat de nederlanders echt bezig houdt, voor het te laat is en zo'n malloot als Wilders echt aan het regeren slaat, met alle gevolgen van dien.
-Zwaardere straffen, hardere aanpak van tuig, meer veiligheid, minder Europa en gerechtigheid, ook voor de grote graaiers.