06-06-2009, 11:23 AM
Je mag je best een echte fan voelen, maar je bent t mi gewoon niet. That's all.. hoe je echt niet met tig smiley's op te reageren. Een seizoenkaart hebben is overigens natuurlijk verre van stoer, t geeft gewoon aan dat je een echte fan bent als je die ook in slechte tijden hebt en niet alleen als je club in de eredivisie speelt. Als je fan zijn van een club stoer vind is dat jou mening, niet de mijne.
En iemand met 3 jaar een seizoenkaart kun je best in godsnaam een gloryhunter noemen. Had je ook 3 jaar terug een seizoenkaart genomen als Volendam toen 17e in de Eerste divisie was geeindigd? Nee? Voorlopig gloryhunter dus.. eens kijken of je na komend seizoen waarin Volendam erg zwak lijkt te worden weer verlengd.
Dat ik niet helemaal goed ben mag verder toch al jaren bekend zijn, das aangeboren en kan ik ook niks aan doen. Jammer dat een Metro-verslaggever zo met gehandicapten omgaat.
En iemand met 3 jaar een seizoenkaart kun je best in godsnaam een gloryhunter noemen. Had je ook 3 jaar terug een seizoenkaart genomen als Volendam toen 17e in de Eerste divisie was geeindigd? Nee? Voorlopig gloryhunter dus.. eens kijken of je na komend seizoen waarin Volendam erg zwak lijkt te worden weer verlengd.
Dat ik niet helemaal goed ben mag verder toch al jaren bekend zijn, das aangeboren en kan ik ook niks aan doen. Jammer dat een Metro-verslaggever zo met gehandicapten omgaat.
![Sad Sad](https://fantasytennismanager.nl/forum/images/smilies/sad.gif)