07-06-2009, 11:12 AM
Mukkus Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Yzeren Henkie Wrote:Dus als je je seizoenkaart wegdoet omdat je het zat bent om als melkkoe gebruikt te worden zodat die voetballertjes tonnen kunnen verdienen, ben je geen echte supporter/fan?
Deze valt té makkelijk in te koppen. Iets met support en de daarbij behorende opbrengsten voor de club.
Maar zonder seizoenskaart, maar met dekbedovertrek, elk seizoen een nieuw shirt, trainingspak van je club en andere commerciële dingen? Support je je club danwel financieel?
Uiteraard. Maar ook dan ben je natuurlijk een soort van 'melkkoe' :wink:
Rare gedachtegang overigens. Natuurlijk verdienen die voetballers tonnen maar 'melkkoe' dat klinkt alsof je er niks voor terug krijgt. Ben blij dat ik begin augustus weer naar het stadion kan, de zomerstop duurt vaak al lang genoeg. En dan valt het deze zomer nog mee, zeker als het weer nog even meezit de komende weken

Overigens gaan Schuurman, Pech, Jallo en Nieuwboer naar Heracles. De laatste 3 zullen voor de beloftes uitkomen. Schuurman vind ik een vreemde keuze, naar mijn mening had je hem in Doetinchem kunnen laten en De Vries contractverlenging kunnen geven. Maar mischien blijkt hij toch van meerwaarde, we zullen zien.