15-06-2009, 09:50 PM
Dat opnieuw opbouwen dat ken ik. Lol was een paar seizoenen een beetje weg en heb toen gekozen voor the hard way; counteren! Dit icm het opbouwen van een nieuw middenveld. Heb dan wel niet 100% rendement uit de training (miste een vleugel in competitie) gehaald maar oké, het idee is in mijn ogen niet slecht, zeker in de zwakke 6e waar ik bivakkeerde. Maar dat counteren hè. Verdediging en aanval couterproof gemaakt en tientallen ideale counterpotten gespeeld. Zelden gewonnen omdat het middenveld wat slechter was wat volgens de regels toch ook de bedoeling is..... Maar eigenwijs als ik ben stug doorgecounterd. Resultaat: VII.773. Counter overigens nog steeds. Het middenveld is intussen dusdanig dat ik de "tegenstanders" met een 3-5-2 wegblaas maar dat weiger ik. Ik moet en zal winnen op de counter gvd! .
Maar goed, net als bij Mkks is er een vooropgesteld Masterplan en dat gaat zich zeker uitbetalen. Doel is om in een keer door te stoten naar V en niet meer af te dalen.
Maar goed, net als bij Mkks is er een vooropgesteld Masterplan en dat gaat zich zeker uitbetalen. Doel is om in een keer door te stoten naar V en niet meer af te dalen.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."