11-10-2005, 02:37 PM
om maar even op de goede plaats verder te gaan, uit het managerzone topic:
ik zeg ook niet dat EB een goede/betere manager is, alleen dat de IFA rating totaal niks voorstelt doordat de tegenstand in de lagere divisies over het algemeen heel wat minder is dan in de 10 hoogste divisies
Gerben Zonderland Wrote:T00L Wrote:Nou moet ik EB toch gelijk geven GZ
in de hoogste divisies zijn er over het algemeen toch meer "serieuze" managers en daaruitvolgend meer sterke teams.
enneh, SD-cup?? hoe wat waar??
maar goed, dit hoort in een ander topic...
Ehm, in mijn divisie 55 worden op 2 of 3 na alle teams redelijk serieus gemanaged. Dat er zo nu en dan es een paar zwakkere broeders tussen zitten zal ik niet ontkennen, maar hij maakt mij niet wijs dat hij, omdat hij in divisie 2 speelt een betere manager is dan ik. Ik vind de totale manager-ranglijst een stuk representatiever, omdat inactieve managers daar heel snel tussenuit vallen en je actieve managers die in een flutpoule zitten er ook zo uitpikt.
Het enige wat je kunt zeggen is dat de managers in de hoge divisies regelmatig op het IAG-forum kwamen terwijl het spel nog plat lag en dus snel een team konden bemachtigen in een hoge divisie, maar dat zegt natuurlijk geen donder over je manager-kwaliteiten.
ik zeg ook niet dat EB een goede/betere manager is, alleen dat de IFA rating totaal niks voorstelt doordat de tegenstand in de lagere divisies over het algemeen heel wat minder is dan in de 10 hoogste divisies