22-06-2009, 09:37 AM
kuiper Wrote:Ik zal hier van te voren mijn keuze's beargumenteren.Op zich leuke keuzes, al zou ik ipv Gonzo eerder Cilic en nog iemand nemen. Maar Gonzo kan ook zomaar QF halen nu, dus prima keuze. En Djokovic vind ik ook een hele leuke pick, alleen zie ik hem maar max SF halen...
Ik ging uit van de volgende 1/8 finales:
Hewitt (wordt moeilijk tegen Del Potro, maar ik moest wat qua geld)
Stepanek (Gekke speler, die in mijn ogen niet zoôn hele lastige loting had)
Berdych (kan op gras best uit de voeten en hij staat ook nog bij mij in het krijt)
Roddick (als hij maar fit is, dan wordt dit de man voor mij. FINALE)
Murray (bewust dus niet gekozen. kom op jongen bezwijk onder de druk)
Wawrinka (lang in mijn team gestaan, moest keuzeôs maken en stond dicht op Murray)
Gonzalez (favoriet van Haggie en Haggie is in vorm, ik hoop voor dat geld dat hij mij niet teleurstelt)
Simon (prutser, maar in dat vakje kon ik er wel 4 opnoemen die zijn plaats in kon nemen, dus niemand!)
Blake (kan wel wat op gras, hopelijk nu ook een keer op Wimbledon)
Cilic (hopelijk wint hij van Haas, ik kon hem er niet meer bij nemen)
Malisse (i hope so, anders wordt het hier die verschrikkelijke Schuettler)
Djokovic (.............. DO IT)
Mahut (leuke speler, in mijn ogen verplicht voor iedereen)
Karlovic (de man die Federer op een slechte dag er uit gaat serveren, come on IVO!!)
Soderling (stond net als Wawrinka wel een tijdje in mijn team, is er door Gionzalez uitgewipt. te dicht bij Fed)
Federer (uiteraard de favoriet, ook mijn persoonlijke. Sorry Roger, ik moest wat)
Ik vind het echter wel heel risicovol, de op voorhand twee grote favorieten voor de finale niet nemen. Eentje a la, maar allebei is toch wel heel erg gokken. Moedig, maar ik vrees dat het net een paar weken te laat is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello