24-06-2009, 10:05 AM
Mukkus Wrote:Quote:Neuh. Als er ergens een speler wordt aangetrokken, heb jij wel een opmerking over het uiterlijk.
Misschien moet je niet de schijn wekken, dat je je hierover druk maakt.
dus altijd als er ergens een speler wordt aangetrokken, maar ik een opmerking over uiterlijk? :| je hebt het duidelijk nodig om de werkelijkheid te verdraaien, anders kom je er niet meer uit he....
Quote:Ik kan maar 5 redenen bedenken:
en er dan maar 4 opschrijven.![]()
Quote:1) Of je maakt je druk, omdat je graag lekkere kerels ziet voetballen
2) Of je bent zelf lelijk en zie je dit als excuus om jezelf goed te voelen, omdat er nog lelijkere mensen op de wereld rondlopen.
3) Jaloezie. Zodra een club een speler aantrekt, die je graag bij Feyenoord had willen zien.....ga je maar een opmerking maken over het uiterlijk.
4) Alle drie de hierboven genoemde redenen.
of ik maak me er niet druk om maar constateer gewoon dat hij nog lelijker is dan dingsdag. wel opvallend dat jij zelfs na zo'n opmerking nog heerenveen meent te moeten verdedigen. theo lucius heeft ook een gepenkop trouwens! maar kan ik het helpen dat de meerderheid van die quasimodo's bij jullie speelt.ik denk gewoon dat het geen toeval is. maar me druk erover maken, nee hoor, daarvoor is heerenveen niet interessant genoeg.