25-06-2009, 11:20 AM
Ben zo benieuwd naar Hewitt-Del Potro, heb Del P mss wel wat over het hoofd gezien voor deze Wimbledon. Of is ie toch niet zo goed op gras? Hewitt kan er natuurlijk goed op spelen en speelde ook tegen Roddick goed op Queens. Verder hoop ik uiteraard op zeges van Murray(hopen dat Gulbis zo matig blijft als hij dit jaar is) en Levine. Die laatste moet gravel-lucky-loser Cuevas wel kunnen hebben lijkt me.
Buiten mijn team om verwacht ik wel iets van Mayer tegen Gonzo en Melzer tegen Becker. Ook Ferrero mag er wel af tegen Fabrice.
Roddick zal met 3-0 winnen en ook Steppie, berdych en Ferrer verwacht ik wel door. Tot zover de analyse over de spelers die vaker dan 1x zijn gekozen en niet in mijn team zitten.
Buiten mijn team om verwacht ik wel iets van Mayer tegen Gonzo en Melzer tegen Becker. Ook Ferrero mag er wel af tegen Fabrice.
Roddick zal met 3-0 winnen en ook Steppie, berdych en Ferrer verwacht ik wel door. Tot zover de analyse over de spelers die vaker dan 1x zijn gekozen en niet in mijn team zitten.

Niets is sterker dan dat ene woord...