26-06-2009, 09:42 PM
Quote:Serviër Aleksandar Ignjatovic naar Feyenoord
Feyenoord heeft zich versterkt met Aleksandar Ignjatovic. De 21-jarige Servische verdediger komt voor één seizoen op huurbasis over van Borac Cacak. De Rotterdamse club heeft daarnaast een optie tot koop bedongen.
Ignjatovic moet bij Feyenoord in het centrum van de verdediging de concurrentie aan met Ron Vlaar en Norichio Nieveld. ,,Wij zijn bijzonder blij dat wij deze jonge, talentvolle verdediger voor deze cruciale positie vast hebben kunnen leggen'', zei trainer Mario Been.
![[Image: 20090626_ignjatovic_02_vk_scaled_7.jpg]](http://www.feyenoord.nl/content/contentimages//seizoen0910/vierkant/main/20090626_ignjatovic_02_vk_scaled_7.jpg)
Ik hoop voor waf dat het de linker is op de foto.... :wink:
waf Wrote:volgens mij is iedereen in servie international.Aleksandar toevallig ook dan? :wink:
Lijkt mij eenzelfde type als Djuric, gezien de lengte. Zie toch vaker in het voetbal. Zo vaak hebben we in Nederland niet dit soort verdedigers gehad (Alex, de Wolf...eeeh.....Fräser....eeeh.....). Toch vreemd dat we zo'n beetje het enige land ter wereld zijn waar verdedigers ook moeten kunnen opbouwen.
Gewoon een paar lekker stevige knapen achterin en d'rop kletsen. [gay]
Oh, my god, we bought Kenny!