01-07-2009, 09:16 AM
Quote:Munsterman rekent nog op Cissé
Geschreven op woensdag, 1 juli om 08:00
Mario Been meldde dinsdagavond vol blijdschap dat Sekou Cissé voor Feyenoord had gekozen, maar volgens Joop Munsterman juicht de trainer te vroeg. De voorzitter van FC Twente stelt immers dat Cissé nog altijd naar Enschede wil trekken. Munsterman zegt dat van de zaakwaarnemer van de Ivoriaan te hebben vernomen.
De Tukkers leken de strijd dinsdagavond te hebben verloren van Feyenoord toen Been in diverse media jubelde om de aanstaande komst van Cissé. ââ¬ÅIk ben heel blij dat we hem binnen hebbenââ¬Â, zei de oefenmeester onder andere. ââ¬ÅWe moesten ons voorin versterken en dat is gelukt. Ik verwacht hem snel te verwelkomen op de training.ââ¬Â
Munsterman is verward. ââ¬ÅIk heb dinsdagavond zijn zaakwaarnemer nog gesproken en die vertelde ons dat hij naar Twente wil", vertelde de voorzitter aan TC/Tubantia. ââ¬ÅOf hij ook echt naar Twente komt? Dat durf ik pas te zeggen als hij bij ons op het veld staat.ââ¬Â
Cissé liet begin juni al weten dat hij naar Twente wilde keren (ââ¬Ëdat heb ik Mario Been ook laten wetenââ¬â¢), maar de Tukkers bereikten met Roda JC geen akkoord over een transfersom. Dankzij de hulp van enkele externe financiers kon Feyenoord wél met het gewenste bedrag op tafel komen. De Rotterdammers moeten echter nog wel een akkoord zien te bereiken met Cissé.
ik weet niet war dit bericht vandaan komt, maar het maakt het allemaal nog schimmiger.

volgens de telegraaf heeft feyenoord 2.8 betaald. maar je weet natuurlijk nooit wat is afgesproken als percentage bij doorverkoop, daar kan veel winst voor roda zitten.