02-07-2009, 11:09 AM
Ik zal CC eens even een veer in z'n kont steken. Vorige week won hij in de 7 een toernooi in Warsnveld, na akelig veel driesetters en urenlange intensiviteit op de baan. De finale won hij simpel van een type Youp van 't Hek, dus al teveel waarde moeten we hier ook niet aan hechten. In de 6 won hij 1 potje, maar moest hij zijn meerdere erkennen in twee spelers. Deze week speelt hij weer een toernooi in de 7. De eerste pot werd gisteren met 6-3 6-4 gewonnen. Op naar de tweede toernooizege.
Ikzelf speelde vorige week in de 4, maar verloor twee keer nipt in drie sets. Ook deze week weer in actie, als 4e geplaatst maar dat is ook niet zo moeilijk met ongeveer tien spelers :wink: Ben benieuwd wat het gravel me gaat brengen. CC vond het iig verschrikkelijk.
Ikzelf speelde vorige week in de 4, maar verloor twee keer nipt in drie sets. Ook deze week weer in actie, als 4e geplaatst maar dat is ook niet zo moeilijk met ongeveer tien spelers :wink: Ben benieuwd wat het gravel me gaat brengen. CC vond het iig verschrikkelijk.