08-07-2009, 02:33 PM
Mukkus Wrote:Ik beweer helemal niet dat ze geen fysiek hebben. Gewoon even teruglezen, waar jij roept dat die Benschop 2 meter is en 100+ kg en dat de rest er niet voor onder doet. Dat doen ze wel: De rest is gemiddeld 1,85 zoals jij aangeeft, dat is ver onder die gesteld 2 meter van jou voor Benschop.
Ik haal jouw bewering onderuit, zonder zelfs maar een eigen bewering neer te leggen. Het leek mij namelijk nogal sterk dat die Benschop 2 meter is, en dat de rest niet 'veel kleiner is'.
Mukkus Wrote:de rest is gewoon onder de 1,80.....maar voor een jongetje van 12 lijken die voetballers natuurlijk allemaal veel groter. Geeft niks, Peter. [baby]
Wat is dat dan? Je beweert toch gewoon duidelijk dat 8 van de 11 RKC'ers onder de 1,80 waren terwijl dat er bij er maar 2 bleken te zijn?
Dat denigrerende deel ben ik ondertussen van je gewend dus daar lees ik overheen, maar wat voegt dat toe aan een discussie? Gaan schelden als je je ongelijk inziet is mi een zwaktebod, een beetje man durft ook gewoon zn ongelijk toe te geven.
En je meent serieus dat je dacht dat ik bedoelde te zeggen dat alle spelers van RKC 2 meter zijn? :crazy: Bovendien zei ik dat ze er WEINIG voor onder doen, niet dat ze er NIET voor onder doen. Als je 1 speler van 1,91 hebt (volgens jou. Een blinde kon gister echter nog wel zien dat die gast ongeveer even lang is als die keeper van ze) en de gemiddelde lengte van de ploeg is 1,85 dan klopt het overigens toch precies dat de rest er weinig voor onder doet? 6cm is weinig. Als Benschop de enige lange was en er verder allemaal Obodai'tjes rondliepen, dan deed de rest er veel voor onder.