08-07-2009, 07:20 PM
Lamme Lennie Wrote:Volgende stap is Oranje. Verhoeven gaat naar Ajax als 3e keeper. Vermeer is het zat om weer 2e keeper te zijn en vertrekt, waardoor Jeroen een plaatsje opschuift. Stekelenburg raakt geblesseerd en verhoeven gaat voor zijn kans en pakt die uiteraard! Niet lang daarna mag hij op stage bij Oranje en in Zuid-Afrika zit hij bij de selectie (waar hij in de finale als invaller de held wordt in de penaltiereeks tegen Duitsland)
En toch baal ik wel..... Ik kan me geen andere sluitpost bij FC Volendam voorstellen. Ik geloof dat Jeroen de laatste drie seizoenen geen minuut heeft gemist. Dit is een zwarte dag voor Volendam. Ik denk nog erger dan de dag dat Jan en Yolanthe uit elkaar gingen. Nu moeten we het doen met Herman Kuperus.... Wie? Precies!! Een 32-jarige keeper die 27 wedstrijden op het hoogste niveau heeft gekeept..... dat kan nooit wat zijn.
Ik was Jeroen heel veel sterkte toe bij Ajax en dat de voorspelling van mijn goede vriend Lamme Lennie maar uit mag komen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.