09-07-2009, 12:49 PM
Peter Wrote:Dat niet, maar moe wordt je hier soms wel. Aan de andere kant ook wel grappig om te zien hoe mukkie per definitie het tegenovergestelde standpunt inneemt, wat het ook betreft. Zeg mukkus.. Vind jij ook dat bananen krom zijn?
Peter, het bevestigen van je 'forumbeeld' (op een leuke manier) is niet denigererend bedoelt, als jij dat zo wilt opvatten, is niet mijn probleem. Daarna ben ik even een keertje echt gaan schelden, omdat het verschil aan te geven tussen het 'forumbeeld' wat er is en een scheldpartij. Ik ben jarenlang in verband gebracht met schapenneukerij, vond ik dat denigrerend of schelden? Neuh. Mac is de forumnerd, was is de forumcomplottheorist, Flixieluv de forum-Frits Barend en jij bent de forumkleuter.......
Ik neem niet het tegenovergestelde standpunt in: Jij noemt die Benschop over de 2 meter, dat leek mij sterk, aangezien ik op vrijdagavond redelijk vaak Jupiler-leaguewedstrijden kijk en dus ben ik zoek gegaan naar feiten. Is ie echt over de 2 meter? Ik vind een site, die aangeeft dat hij maar 1,91 is. Dat is niet een ander standpunt innemen, dat is jouw mening confronteren met een feit.
Maar goed, ik ben het compleet eens met de reply van LL. Personlijk denk ik dat Heerenveen niet onderdoet voor de gemiddelde lengte van de RKC (veld)spelers, met Sibon, Elm, Popov, Roorda, Djuric, Bak Nielsen en ook nog de iets kleine Janmaat, Dingsdag, Breuer, Grindheim, Svec en Paulo Henrique. Denk alleen dat Elyounoussi en Beerens er negatief met de kop en schouders onderuit steken....
Grindheim is bijvoorbeeld niet echt groot, maar wel een stevige bouw. Dat zegt niks dattie maar 1,79 is, die kleunt er wel in als het moet. Lengte zegt dan ook nog eens niet zoveel.....
Ik ben er niet van onder indruk van die RKC-spelers.
PSV heeft normaalgesproken met o.a. Engelaar, Ooijer, Toivonen, Koevermans ook genoeg lengte en fysiek in het team staan.
Bananen zijn krom. Kom ik weer met een feit: omdat ze naar de zon groeien en daarom krom groeien....
Met slecht onderbouwde meningen kan ik niet zoveel mee.
Oh, my god, we bought Kenny!