09-07-2009, 02:58 PM
Peter Wrote:Peter Wrote:Die Benschop in het midden is 2 meter en weegt 100+ kilo. De rest doet er weinig voor onder zoals ook uit de foto blijkt.
Mukkus Wrote:Benschop is 1 meter 91 en weegt 90 k
Volgens diezelfde site is Voskamp met 1,93 en Gudde (1,86) en Mosselveld (1,84), de rest is gewoon onder de 1,80.....
Ik zeg niets meer of minder dan dat RKC veel lengte in de ploeg heeft. Jij gaat daar tegenin door te stellen dat 8 van de 11 basisspelers onder de 1.80 zouden zijn (Voskamp speelde niet). Nonsense! Je neemt dus wel een tegenovergesteld (en onjuist) standpunt in. Dat je dat later hebt herzien kan, maar zeg dat dan en niet dat je helemaal niet vind dan 8 van de 11 speler onder de 1,80 waren.
Ik heb snel op die site wat spelers van RKC bekeken, en niet naar de spelers van de betreffende wedstrijd tegen PSV. Dus ik kan nooit bekend hebben dat 8 van 11 basisspelers onder de 1.80 waren! : Met mijn betoog toonde ik aan, dat dat 'de rest er niet weinig voor onder doet'. Waar doen ze voor onder? Hetgeen dat Benschop 2 meter is.....daar doen ze grotendeels wél voor onder, voor die foutief gestelde 2 meter van Benschop. Het verschil tussen 1,85m en 2m of 1,85m en 1,91m is nogal een verschil. Ga maar eens hoogspringen.... :wink:
Dus als jij stelt dat Benschop 2 meter is, check dit voordat je zoiets post. Anders krijgen we alleen maar wazige discussies.
Oh, my god, we bought Kenny!