11-07-2009, 08:42 PM
Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Heerenveen won afgelopen week met 5-0 van Sivasspor (nr. 2 in Turkije afgelopen seizoen). Leuk resultaat, maar niet meer dan dat. Misschien hebben de turken nog wel hard getraind dezelfde ochtend, een oefenwedstrijd gespeeld de avond ervoor of ze laten de complete B-selectie opdraven.....kun je niet echt heel veel waarde aan hechten. Twente verliest met 2-0 van Gent, Heerenveen wint met 1-0 van die belgen. Het staat wel leuk, zal ook wel goed voor het moraal zijn. Maar je kunt het niet met elkaar vergelijken
Hey verrek.. je snapt dus wel dat een 2-2 als bij RKC-PSV niks zegt en ik me daar niet voor hoef in te dekken. :eeeek:
Ik denk niet dat een 2-2 tegen RKC goed voor het moraal is. En bij clubs als Chivas en Sivasspor heb je geen flauw idee of ze met hun A-, B- of C-selectie speelden. PSV trad wel met een aardige A-selectie aan, dacht ik. Op de (kleine) blessures na...
Ja Nijland, Zhou, Mendez, Maza, Cassio, Bakkal, Koevermans om maar even 7 van de basisspelers te noemen is echt de A-keus van PSV. Na rust kwamen bankzitters als Afellay, Dzsudzsak, Simons en Engelaar in het veld. :roll:
Wat niet onverlet laat dat ook de B-keus van PSV normaal ik staat zou moeten zijn kansen te creëeren tegen een RKC, wat dus niet gebeurde. Maar dat de PSV-bank poep is was al bekend.
Maar wat een progressie onder Rutten! 0-1 tegen amateurs vorige week en nu opeens 1-2 uit bij de profs van Brondby! Geweldige coach die Rutten dat ie het team in 1 week zoveel sterker heeft gekregen! Wat zal de moraal gestegen zijn! :roll: Wel de eerste beker van het seizoen binnen. :razz: Naar het schijnt vonden Engelaar en Afellay elkaar net als in de 2e helft tegen RKC weer blindelings. Van dat duo gaan we komend seizoen nog heel veel plezier beleven als we Afellay tot 31 augustus in Eindhoven kunnen houden. Verder zijn dezelfde mensen als tegen RKC door de mand gevallen.. Maza en Koevermans.