14-07-2009, 06:29 PM
Het volgende is bij mij het geval. Mijn broertje en ik hebben samen HM aangeschaft (al ruim half jaar terug) met het idee om als gebruiker 1 en 2 dit te kunnen gebruiken. Hij heeft gebruiker 1 in gebruik, verder geen probleem. Ik gebruikte de laptop van mijn vriendin tot nu toe om te pokeren, en heb daar ooit de poging gedaan om HM te installeren. Vanwege problemen met postgresql is me dat nooit gelukt, en heb ik HM nooit kunnen gebruiken. Bij de installatie heb ik echter wel de serial code gebruikt van HM met dus gebruiker 2 (pc 2 is dat geloof ik), alleen verder dan het beginscherm van HM ben ik nooit gekomen... Nu heb ik vant weekend zelf een laptop gekocht en wil ik vandeweek ff de tijd nemen om hierop HM te installeren. Gaat dat problemen opleveren als ik hier weer ga proberen met gebruiker 2 aan te melden? Moet ik hier iets speciaals voor doen of gaat dat sowieso niet lukken? Zou toch moeten kunnen, als je bijvoorbeeld altijd thuis al een vaste pc en een laptop had en hier beide HM op had en dan ook een nieuwe laptop of pc aanschaft zou je dit toch ook over moeten kunnen zetten? Weet dat het evt. problemen op zou leveren met overzetten van database en handhistory en alles, maar daar heb ik dus geen last van aangezien ik HM nog nooit heb gebruikt...
Iemand hier ervaring mee?
Iemand hier ervaring mee?