15-07-2009, 10:40 AM
Haggie Wrote:Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Gimeno moet ff winnen om weer wat punten in te lopen op Buurs en Monsterachtig.Volgens mij ga je niet al te best, dus punten inlopen op Monsterachtig zit er voorlopig niet in...
11uur start :-({|=
Als Gimeno hier wint, loop ik toch weer punten in of niet dan?
Op Buurs loop je sowieso weer in, want hij is de laatste tijd flink aan het kloten

Ik verliet gister Berdych bij 2-0 en bp.
Kom ik thuis... heeft simpel verloren ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.